Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Welcome back...

Av Stefan - 26 mars 2009 23:39

När jag skrev här senast var det november, det var morrissey, det var depression, det var flottiga kartonger med spår av mögel synligt för andra än SKL. Nu ger jag inte mycket för folk som härstammar från Linköping men det är ett helt annat inlägg och handlar mest om hockey.


Jag hittade ett gulnat (allt för historien) ark under huvudkudden med idéer och tankar för inlägg. Nu är det ju så jävla illa att jag inte kan läsa vad jag själv skriver och det har blivit pinsamt påtagligt vid ett flertal så kallade föredrag som istället har spårat ur i ett oralt ordbajsande i ett försök att dölja mina brister.


Så istället för väl formulerade tankar bjuder jag på ännu ett exempel av total gallimattias.


Titeln för inägget är lånat från Mase som drog iväg i ett par år och praktiserade buddism bland getter (?) och berg. Det är lite så jag känner mig även om det bara vart ett halvår.

 
 
T

T

27 mars 2009 09:46

Jag förstår det..jag frilansar som skribent, men det är liksom där jag har stannat. Mitt trygga bo;) Vad gör du mer än lider av traumat av de vikta kartongerna på ICA?

http://www.starfucced.se

 
T

T

27 mars 2009 10:36

JustD! Men herregud, minns någon dem? Du säljer plast. Okej. Över hela världen eller ett kontor i Ockelbo?

http://www.starfucced.se

 
T

T

27 mars 2009 13:33

Jag skriver i en shopping&nöjen bilaga, har en spalt, gör reportage och fotar. Den bilagan är ungefär vad det låter som, en gratisblaska med typ trettotusen läsare. inget att berätta för barnbarnen kanske..men men. ockelboiga byar är rätt intressanta. jag har alltid velat veta VARFÖR man bor så, eller framför allt.. HUR I HELVETE man klarar av det. Borde vi kanske kontakta en tv-kanal och köra ett knackadörrprogram och fråga "Why, but why?""

http://www.starfucced.se

 
T

T

28 mars 2009 11:02

Jag är uppvuxen i en finsk by lik Ockelbo. Väldigt fascinerande:)

http://www.starfucced.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan - 1 maj 2009 19:54

Kort anekdot angående Promoes turnépremiär i Västerås för ett tag sen. När jag parkerar bilen utanför huset ser jag förre medlemmen Cosmic komma dragandes med en dvd-box, troligen en trilogi för den såg köttig ut. Han såg inte helt nöjd ut, det gör h...

Av Stefan - 1 maj 2009 19:35

Tänkte bjuda på några av de tyngaste låtarna idag. De som alltid halkar på när promillegränsen är på väg ikapp decibelnivån. De har nåt mer gemensamt. Gungande tunga rätt monotona beat. Enkelt att hålla reda..stomp stomp.   ...

Av Stefan - 28 november 2008 02:04

Från Anders: "De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämn...

Av Stefan - 25 november 2008 16:10

Prince of Persia says: vad tror du om matcherna ikv då brushan? Stefan says: kryss fii fan har inte kolla tabelläget idag slår motivationklass arsenal smiskar ass alalfall, odm har nåt att lira för villareal man u---givet kryss Prin...

Av Stefan - 21 november 2008 16:23

Ja, jag är bitter. Hur fan kan vissa gå genom livet med en konstant ström av medflyt? Hur går det till? Hur skapar man den turen? När man själv vandrar eller snarare vadar i en aldrig sinande strid ström av skit, uppför strömmen dessutom. Likt när To...

Ovido - Quiz & Flashcards