Alla inlägg den 25 november 2008

Av Stefan - 25 november 2008 16:10

Prince of Persia says:

vad tror du om matcherna ikv då brushan?

Stefan says:

kryss fii fan

har inte kolla tabelläget idag slår motivationklass

arsenal smiskar ass alalfall, odm har nåt att lira för

villareal man u---givet kryss

Prince of Persia says:

shit är det så?

jag hade tänkt 2a på man u

fast villarreal är väl starka hemma?

inter 1a aiiingen problem

Stefan says:

jo..plus att båda har 8p dom andra avsågade, tar dom varsit poäng är dom hemma....man behöver inte var för konspiratorisk för att hitta krysset då

3:an och 4:an har 2p med två vinster sista har dom 8p.....do the math

aaainga problem, sätt bostaden så har du en 5:a på strandvägen

Prince of Persia says:

bah bah.. och om jag torskar kan du vänta dig flyttgubbarna knacka på hos dig runt 10 imorgon

Stefan says:

med 5:a på strandvägen har du obegränsad liggande närmsta tio åren

ser du breaket här kompis

living on the edge

du kan alltid bo på min soffa kompis, fett stor

Prince of Persia says:

du har en poäng.. jag köööööööööööör

Stefan says:

nu kööööööööööööör vi

Prince of Persia says:

btw.. pool-matchen.. given 1a va?

Stefan says:

en sak i sänder brushan....den är imorrn.måste ha senaste info

Prince of Persia says:

ok ok shit jag kör imorgon då..

Stefan says:

stukar torres dojan eller hans favorittjur blir spetsad i madrid är det kört

Prince of Persia says:

keep me in the loop.... jag är fett taggad.. eeestrandvägen...

Stefan says:

eeefterfeeest på eeestrandvegen....aaainga problem. startar en facebookevent av detta

Prince of Persia says:

gryyyymt.. facebookevent lockar slynor.. bra jobbat!

Stefan says:

det är så jag jobbar

Ovido - Quiz & Flashcards