Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Stefan - 13 oktober 2008 21:06

En sjuk kombination kan tyckas. Men vad gör man med en måndagskväll. Hade ju båda delarna kvar från helgen och för er som sett Joey i "vänner" käka tårta gjord på beef och jam så vet ni känslan. Var och en för sig är det ju gott så varför inte ihop. Men ok, stuvade makaroner lagras inte lika bra som vinet om jag ska vara ärlig..


In vino veritas säger ju den som antingen förstår latin eller hört det för många gånger för att kunna låta bli att snappa upp det. Får väl se om det kommer nåt åt det hållet om ett tag...

Av Stefan - 13 oktober 2008 12:46

I lördags var det dags igen för en dag som är lite mer min än dom andra dagarna på året. 28 år, rätt trist siffra rent grafiskt, 27 var snyggare tyckte jag men min favorit är nog ändå 87. Det kommer jag ihåg att jag tyckte när jag signerade teckningar som satt på en kyl i utkanterna av Västerås.


Nu är du snart 30 har man ju fått höra av sin omgivning, inget ont om det, jag brukar nog också påpeka det. Men om man räknar dagar istället för år så är det ju faktiskt ingen större skillnad. Om nåt kostar 729 eller 728 så blir man ju varken fattigare eller rikare, jag resonerar så för nu.


Hade allafall en riktigt bra helg med mina två bröder och deras respektive. Nån respektive har jag inte men det är än så länge enligt planen. Det återstår att se vilken siffra det blir innan jag tycker annorlunda.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards