Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Stefan - 15 oktober 2008 12:40

Man är inte smart men jävligt envis har jag insett. Trögare än utgången sirap ger jag mig själv ännu en anledning att vara efterklok framåt klockan elva ikväll. Ska försöka hålla mitt lilla sportsbettingkonto levande genom en "perfekt" trippel inför kvällens VM-kval. Det har väl lyckats ungefär lika många gånger som när man ska ut och ta EN öl...


Litar på att mina hjältar i Tjeckien repar sig efter det försmädliga nederlaget mot grannen i norr förra matchen. Jag kan än idag inte förstå hur dom kan förlora mot dessa predikande kolarbetare...speciellt när deras bästa dopade cyklister ser ut som nedan vad nu det har med saken att göra. Men en rolig bild är ju bättre än ingen alls :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards